Hädanefter tänker jag efter. Jag ska vara bra för dig, ska vara bra för dig...

 
 
Den senaste veckan har jag bara inte orkat med någonting. Helt slut, mycket i skolan och så kom bomben. Min älskade Kerstin får inte bo kvar hos mig. Så med tungt hjärta måste jag nu lämna henne hos mina föräldrar på obestämd tid. Vi är där nu. Jag och lillfisen. Hon har nog roligt hon, men jag, jag kommer saknar henne i mängder, mitt lilla monster. 
 
 
 
 
(Bilderna har Carrå tagit någon gång i somras.)
 
 
 
Translation: I've had a lot on my mind lately and it didn't get better when I found out that my dear Kerstin can't live with me anymore. She is going to live with my parents for a while. I'm a bit sad about that because I will miss her, even though she is a monster sometimes. 
 

Kommentarer
Postat av: Carrå

Hon kommer få det så bra och du kan hälsa på henne när du vill! <3

Svar: <3
Elsa Maria

2013-10-03 @ 15:08:06
URL: http://minmormorsvind.blogspot.com
Postat av: Rockabilly Pinup Blogg

Naw, varför får du inte ha kvar henne? :/

Svar: Man får egentligen inte ha djur där jag bor och vaktmästaren upptäckte henne då hon sprang ut i korridoren när han var vid min dörr. Typiskt nog.
Elsa Maria

2013-10-03 @ 15:23:52
URL: http://rockabillypinupblogg.wordpress.com
Postat av: Fröken H

Nej vad tråkigt! :(

2013-10-03 @ 18:47:56
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0