Har du sett herr Kantarell? Eller kanske fru Linnéa?

Förra fredagen hade jag en liten födelsedagsfest. Temat var Flora - i färg och jag var utklädd till en Linnéa och min kära Carrå var herr Kantarell. Dagen till ära kom också Lisen till Stockholm. Det var en fin kväll för en kantarell.
 
 
 
Carrå hade sytt sin outfit helt från scratch. Är den inte underbar? Min söta kantarell!
 
 
 
 
 
 
Själv sydde jag mig en liten hatt och en kjol. Inget avancerat. Men man måste ju passa på att klä ut sig om man kan. Under hade jag min mosters gamla klänning. Jag var i alla fall en Linnéa-blomma. En av mina favoritblommor. Det kändes passande på något vis.  
 
 
Vi var tvungna att ta några gruppbilder på den lilla vänner-skaran. Lisen, Jessica, jag, Carrå och Simon. De är fina de där människorna och jag tycker om dem en hel del.  
 
 
 
Translation: I had a birthdayparty last friday. The theme was Flora - in color. I was a flower called Linnéa, one of my favorites. And Carrå were a chantarelle. We had to take a group-photo of us, Lisen, Jessica, me, Carrå and Simon. I like those people very much.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0