Instagramveckan.

 
Tänkte att det var dags att i vanlig ordning berätta vad jag gjort den senaste veckan via instagram. Om ni vill kika in där och följa mig heter jag @elsalisalarson som alltid. 
 
 
Veckan började med superfrukost där chokladbollar ingick. 
 
Njöt av höstlöven vid Alvik. 
 
Pluggade med Fasica på tisdagen och när vi tröttnade på det så hoppade vi. 
 
Kände mig lite som lilla My när jag pluggade. Frisyr och allt. 
 
Köpte mig ett sminkbord. 
 
Tipsade om några av mina favoritböcker. Det bästa av allt, om New York och kvinnor på kontor på 50-talet. Bonjour Tristesse, om en ung tjej som åker på semester till Rivieran med sin pappa och blir besviken på hans nya tjej och vill för allt i världen förstöra för dem. Molnfri Bombnatt, min absoluta favorit och har varit det ett bra tag. Handlar om Hedvig som ser tillbaka på sitt liv under krigets Tyskland där hon en gång älskade en SS-man vid namn Wilhelm. Alltings början, handlar om Saga som blir besatt av "Stockholms snyggaste man" och han utnyttjar det lite för mycket.  
 
Hemma hos mig kan det se ut såhär. 
 
Ville självklart vara med och tävla om ett par boots. Jag vann inte. 
 
Det blev söndag och jag basade över Vintagefabriken. 
 
Det var min vecka det. Hur har ni haft det?
 
 
Translation: My week through instagram. From breakfast and studying to working. If you want to follow me my name is @elsalisalarson as always. How was your week? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0