Instagramveckan.

Dags för lite instagramuppdatering från förra veckan. Om ni vill följa mig där heter jag @elsalisalarson precis som här. Vi kikar:
 
Veckan började med en bil. 
 
En suddig bild som egentligen är en film där Carrå och Kerstin dansar. 
 
Åkte hemhem till mina föräldrar och njöt av ledighet. 
 
Visade min nya bysthållare som jag fått skickad till mig. 
 
En fredagkväll med en ny bekanskap. Mycket trevligt! 
 
Jag och Jonna taggar inför Bike in tweed. 
 
Snart dags för start. Mötte Emma som matchade med sin cykel. 
 
Hittade två stiliga karlar i tweed. 
 
Och där var vi igång. 
 
Liten paus vid Karlbergs fästning. Min kära cykelkamrat Jonna! 
 
Härligt att vara så många att göra samma sak. 
 
Det blev söndag och jag jobbade på bästa Vintagefabriken igen. 
 
Ville att folk skulle komma och köpa. 
 
Sen förälskade jag mig i ett par skor. Visst är de fina? 
 
Det var min senaste vecka det. Har ni gjort något skoj? 
 
 
 
Translation: My week through instagram. If you want to follow me there my name is @elsalisalarson.
 

Kommentarer
Postat av: Fröken H

Varifrån är den där tjusiga bh:n? Webbutik? Hittade inget när jag googlade på "Duett" (mer än gamla bilar). Skulle gärna införskaffa mig en liknande!

Svar: Jag köpte den av en av mina instgramvänner som skickade den till mig. Mitt tips är att kika i vintagebutiker eller mässor och hoppas att det finns några. Annars vet jag att Sivletto har en del ibland också. Tyvärr är de ju lite svårhittade. Hoppas du hittar någon!
Elsa Maria

2013-10-09 @ 21:51:25
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0