Två tips på en fredag.

 
 
Det är ju ändå fredag så då kommer det två tips till er från mig. Egentligen är det ena bara en längtan men oj oj, vad vi längtar. Eller jag gör i alla fall. 
 
Tips ett är att kika på den här trailern för den kommande Wes Anderson filmen som kommer ut nästa år. Alltså, peppen på den!
 
 
 
 
 
 
Tips två är att kika på en bra serie som heter Halvbrodern som går på Svt just nu. Alla program är ute så det är bara att streckse denna drömska och mystiska berättelse. Den handlar om fyra generationer på 1900-talet och letandet efter en halvbror som försvunnit spårlöst. Ni hittar in till den här
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var mina små tips. Hoppas ni gillar dem. Jag vet att jag gör det i alla fall. 
 
 
Translation: Two things on a friday. I'm so looking forward to the new Wes Anderson movie so see the trailer. The second thing is to watch a good serie on Svt-play that is called Halvbroren. Just do it!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0