19 september - Messmörets dag.

Visste ni att det var messmörets dag igår? Det visste i alla fall inte jag förrän jag fick en korg med en massa godsaker från Fjällbrynt. Messmör är kanske inte min största favorit men man kanske kan ändra sig. 
 
Kerstin tyckte att det var lika roligt som jag att de skrivit Larsson på lappen och levererat till fel dörr. 
 
Korgen var fylld till bredden med spännande grejer. 
 
Det var allt från Messmör till knäckebröd till smultrondryck till rädisor. 
 
 
 
Så nu ska här provas grejer. 
 
 
Translation: I got a basket with a swedish spread called Messmör and other things from a company called Fjällbrynt. It was the day of the Messmör yesterday. Now I have to try it out. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0