Dagen då jag blev tjugofem. Del fem.

Då har vi kommit till sista delen från min födelsedag. Jag hade blivit ledd på diverse olika äventyr av min kära Carrå som också tagit de flesta bilderna under dagen och nu väntade den sista etappen. 
 
Dags för fika med kära Silversagan på Sturekatten.
 
Jag var glad efter en fantastisk dag. 
 
Det var himla fint att pärlan min kom dit och ville mysa litegrann. 
 
 
Vi var tvungna att ta bilder på alla samtidigt så upp med kameran och självutlösare. Människorna tyckte inte alls vi var konstiga eller så, nejdå.
 
 
 
Det var en strålande dag. En av de bästa födelsedagarna på länge, helt klart. Tack för att ni finns mina vänner! 
 
 
 
 
Translation: Last part of my birthday. We went for cake and tea at Sturekatten. One of the best birthdays ever!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0