En söndag i en alldeles speciell fabrik.

 
I söndags fick jag möjligheten att jobba några timmar i världens bästa Vintagefabrik
 
Det finns så många fina grejer att titta på och önska att man fick ta med hem. Som till exempel den här tavlan som ser ut som Jessica
 
I hörnet stod jag och hälsade alla välkomna in i butiken bland pompoms och sugrör. 
 
Finaste sminkbordet som är to die for och en massa fina klänningar finns det att kika på.
 
Och så hörnet med fina illustrationer och en vimpel från Drömma-Lotta. 
 
I mitten finns också koppar och fina böcker. Ja, ni ser ju hur fint det är. Har ni möjlighet, åk dit! 
 
Det var min söndag det. En fin sådan må jag säga. Alltid kul att hålla på med saker man tycker om. 
 
 
 
Translation: This sunday I worked in a shop called Vintagefabriken. A perfect place to spend a sunday. 
 

Kommentarer
Postat av: Fröken H

Skulle ju faktiskt inte ha något emot attjobba en söndag om man fick jobba där ;) Ser så fint ut!

2013-09-24 @ 21:21:42
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0