Håll min hand, håll min hand. För dig och mig så är det sommar än. Kom segla ut med mig. Där du och jag är, där är sommaren. Sommaren, och den tar aldrig slut. För jag, jag älskar dig

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En sensommarsöndag då jag var glad och vinden lekte med mitt hår. Outfiten för dagen var en blus inhandlad på loppis för 30 kr, min mammas kjol som hon sytt själv på 70-talet och hennes bälte från samma årtionde.  
 
 
Translation: Late summer sunday and my feeling of the day was good. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fröken H

Blusen var väldigt fin på dig :)

Svar: Tack så mycket! Är helt klar nöjd med mitt köp :)
Elsa Maria

2013-09-10 @ 21:36:38
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0