Instagramveckan. En fin. Och pluggig.

Som vanligt är det dags att kika på veckans instagram. Och där gäller samma namn som här, elsalisalarson
 
Veckan började med att jag inte fick plugga för Kerstin. 
 
Sen fortsatte den med att jag invigde två av mina loppisfynd från helgen. 
 
Onsdag är likamed frukost på sängen. 
 
På torsdagen var jag en docka. 
 
Visade mina senaste fynd. Älskar Mon Amie. 
 
Hittade ett bra plugg-ställe med bra plugg-godis. 
 
Det blev fredag och jag kikade på snygga män som spelade jazz och swing. 
 
Lördag och Carrå hade fixat mitt hår. 
 
Det blev helt perfekta lockar! 
 
På jobbet lagade jag min blus som tyvärr redan gått sönder igen. 
 
Söndagsnöje med Carrå. En promenad vid en sjö. 
 
Sen gungade jag och det var så kul. Har helt glömt bort hur roligt det är att gunga och känna vinden i håret och kittlandet i magen. 
 
Sen avslutade jag veckan med ett försök till att plugga. Gick sådär. 
 
Det var min vecka det. En fin sådan. 
 
 
 
Translation: My week through instagram. My name there is elsalisalarson if you want to follow.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0