Instagramveckan. Lite blogg, lite loppis och lite bilder från förr.

 
 
Tänkte att vi kunde kika på den senaste veckans instagram. Heter som ni säkert redan förstått elsalisalarson även där. 
 
Började veckan med två nya inlägg på bloggen. 
 
Varför inte lite atomic timing i väntan på t-banan. 
 
Torsdag och dags för skola. 
 
Lite tillbakablick från en annan tid. När jag sov på golvet. 
 
När jag sjöng för mina dockor. 
 
Och när jag och bror min klädde ut oss. 
 
På kvällen var det lite 6-årskalas för butiken Cissi & Selma och The Birdettes var där och sjöng. Klart man måste stötta. 
 
Egentligen en liten video på fin-Kerstin som busar i mammas resväska. 
 
Fredag och mor på besök. Dags för fika på Nybergs konditori. 
 
Nybergs! <3
 
Kerstin var en trött katt. 
 
Jag och Simon sågs för en fika på golvet med grammofonmusik och Bridge. 
 
Det blev söndag och jag skulle träffa en av mina favoritpersoner. 
 
Vi gick på 2 km loppis i Aspudden och jag såg ut såhär. 
 
Och min vackra pärla såg ut såhär. 
 
Det var min senaste vecka det. Vad har hänt i era liv? 
 
 
 
 
Translation: My week through instagram. If you want to follow my name is elsalisalarson. Did you have a nice week?
 

Kommentarer
Postat av: Fröken H

Nu följer jag dig äntligen på instagram också! :) Tänkt att göra det länge men glömt bort det hela tiden :P

Svar: Åh! Vad kul! Välkommen dit!
Elsa Maria

2013-09-03 @ 21:39:27
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0