Jazz, swing och andra favoriter.

I fredags var det dags för klubben Royal Jazz Joint på Södra Teatern och det kan man ju bara inte missa. Snygga män som spelar jazz och swing och man dansar i all evighet. Mötte upp några av mina favoriter innan. 
 
Min fina älskling och silverdröm! Hon är så fin och jag kan liksom inte tänka mig att vara utan denna dam. 
 
Dessa två alltså. De gör mig så glada och man får vara sig själv i deras närhet.
 
Min fina Carrå som jag för tillfället spenderar den mesta tiden med eftersom vi delar lägenhet. Ibland är livet stormigt men vi tar oss igenom det tillsammans. 
 
Sen har vi ju den där Simon, han med mustaschen som gör en så glad jämt. Man kan bara njuta av sällskapet och få en massa tillbaka.
 
Det blev visst ett sentimentalt inlägg detta men ibland är det så. Fina människor behöver lyftas upp litegrann och lite oftare. Tack för att ni finns! Det var för övrigt en fantastiskt fin kväll! 
 
 
Translation: Friday night I met up with some of my favorite persons, Jessica, Carrå and Simon. Can not imagine my life without them. We went dancing and listening to jazzmusic played by some gorgeous men. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0