Just den dag, den vackra dag jag lärde mig säga vi kom den till världen min vals melodi

 
 
 
Som jag sagt tidigare i veckan så var det premiär för Monica Z - Ett lingonris i coctailglas i fredags. Och det är något jag sett fram emot länge. När jag hörde att filmen skulle komma tänkte jag att det där kommer bli höstens film. Och det är nog sanning, i alla fall för mig. Den var sådär bra som man hoppades på. En hyllning till en av de mest begåvade svenska sångerskorna. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fantastiska Edda Magnason gör en otrolig rolltolkning och man vill aldrig sluta se. En liten miss bara är att Tage Danielsson pratar värmländska i filmen när han är östgöte. Men men, man kan väl inte få allt här i världen.
 
Här kommer officiella videon till Eddas tolkning av Sakta vi går genom stan och trailern till filmen. Gå och se den, för allt i världen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Translation: Monica Z, a movie about one of the greatest singers in Sweden. So beautiful. Go and see it! 

Kommentarer
Postat av: Fröken H

Åh, verkar så bra! Hann inte se den i helgen, hoppas hinna klämma in den under nästa vecka :)

Svar: Ja gör det! Helt magisk enligt mitt tycke.
Elsa Maria

2013-09-15 @ 21:03:32
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0