The Birdettes och min pärla.

Förra torsdagen var jag och Carrå på ett litet event på Bondegatan. Det var nämligen 6-årskalas för den härliga butiken Cissi&Selma. 
 
Och anledningen egentligen till att vi åkte dit var ju att The Birdettes skulle sjunga. 
 
De är så fantastiskt härliga att lyssna på.
 
Och de sjunger ju alla ens favoriter så man står och nynnar med. 
 
Min fina pärla och jag möttes upp och gick dit tillsammans. 
 
Det var en fin kväll och härligt att se Karoline igen. Denna spralliga, härliga Norrlandsbrud. 
 
 
 
Translation: Last thursday me and Carrå went to se The Birdettes playing at a shop called Cissi&Selma. 
 

Kommentarer
Postat av: karoline

DARLING! vad himla fint du skriver <3
tackelitack fina du!
Och grattis på din 25-årsdag idag!
PUSS

Svar: Tack fina du! Men ni är ju grymma, och det måste uppmärksammas! Puss och kram
Elsa Maria

2013-09-17 @ 20:03:19
URL: http://www.karolinesvintage.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0