Frågor, frågor som söker svar.

 
 
 
(bilderna har finaste Emelie tagit när vi var på promenad för några veckor sen)
 
 
Hörrni! 
Tänkte att vi skulle ha en liten frågestund här på bloggen. Ni får fråga vad ni vill om mig. Om bloggen, katten, min stil, vintage, frisyren, you name it. Vad vill ni veta om mig? Fråga på! Så fixar jag ett inlägg med alla svar sen. Ni kan antingen skriva i kommentarsfältet eller maila mig på elsalisalarson(at)gmail.com. 
 
Tjing!
 
 
Translation: Time for some questions. Ask me anything about me. You can ask about my hair, my style, vintage, my cat, you name it. Fire away!
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Michaela

Vilka bloggar läser du? Vart finner du inspiration? :)

2014-04-22 @ 23:57:09
URL: http://snigelmums.blogg.se
Postat av: siri

Jag vill gärna börja klä mig mer i vintage men ärligt så vågar jag inte. Hur gjorde du när du "övergick" till att bära vintage? Och vilka basplagg tycker du är viktiga för att få till en 30-/40-tals look?

Svar: Hej hej! Nu har jag svarat på din fråga! Hoppas du är nöjd med svaret :)
Elsa Maria

2014-04-23 @ 15:36:14
Postat av: Smulan

Ååååh kan inte du berätta om vad du använder för smink? :)

2014-04-23 @ 15:38:06
Postat av: Rebecca

Hur gick du tillväga när du flyttade till Stockholm?

Svar: Hoppas du fick svar på din fråga :)
Elsa Maria

2014-04-28 @ 18:22:41
Postat av: Lisa

Vad gillar du för musik och på vilket sätt skulle du vilja jobba med musik?

Svar: Hoppas du fick ett bra svar till din fråga :)
Elsa Maria

2014-05-02 @ 14:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0