Instagramveckan. Vårsol och trollfrisyr.

 
Hej hopp i vårsolen! 
Jag har fullt upp med diverse saker (har nämligen tenta imorgon) så har inte riktigt haft tid att sätta mig ner och säga hej till er läsare där ute. Men nu är jag här för en stund. Tänkte att vi skulle kika på veckans instagramflöde. Tänk, nu är våren här. 
 
La upp en vårbild som jag tog från bloggen. 
 
Tänkte att nu är det banne mig vår så jag drog på mig min ljusblåa klänning och ett par Swedish Hasbeens. 
 
Denna härliga klänning kommer att säljas på Vintagebloppisen. 
 
Det blev helg och jag satsade på finfrukost. 
 
Söndag morgon och trollfrisyr. 
 
Det var min korta vecka det. Vad har ni haft för er i veckan? 
 
Tjing! 
 
 
Translation: My week through instagram. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0