Vintagemässan, bakåt: framåt. Våren 2014.

 
 
I söndags var det dags för Vintagemässan. I år hölls det på Debaser Strand. Jag var väldigt trött men gick några rundor runt om på stället. Orkade dock inte leta så länge utan hittade en klänning det första jag gjorde som fick följa med hem och det blev det enda.  
 
Det var denna klänning. En fin sjömansklänning i duvblått som jag visade för er igår också. Köpte den hos Jessica och även där vid hennes lilla bås stod Simon. Vi har inte setts på länge så det var mysigt att ses. 
 
 
Klänningen satt som en smäck så jag kunde liksom inte låta bli. Den var bara min. 
 
 
Vandrade runt lite i lokalen. Det fanns hur mycket som helst att titta på. 
 
Tillbaka hos Jessica och Simon. Fastnade där en del när jag inte orkade gå mer. 
 
Stötte även på dessa vackra ladys som stod och signerade sin bok VIntagefrisyrer. 
 
Simon hittade ett par snygga hängslen.
 
Träffade även Emelie där. 
 
Och Lisen
 
Sarah och Emma signerade för fullt. 
 
Efter några timmar kände jag mig klar och tog mig hemåt med en enda klänning i påsen. Helt klart nöjd. 
 
Tjing! 
 
 
Translation: The Vintage fair for this spring. I bought one dress and met up with some lovely people. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0