Dance dance dance.

 
Här kommer mitt andra inlägg om Herräng för i år. På Herräng vänder man på dygnet. Det är så man gör. Och det är ljuvligt att få dansa hela natten till solen går upp. Det är då man har de bästa danserna, sådär mellan 4 och 5. Den här morgonen var jag kvar till sju. En fantastisk natt. 
 
herrang10
Att på morgonen, när man dansat klart för natten, gå hem i solens sken.  
 
herrang11
Att i motljus sakta gå hemåt på trötta ben.  
 
herrang12
Amanda och Mats på väg mot våra cyklar och sen sakta cykla hemåt i värmen.  
 
herrang13
Den morgonen tog jag mig ett morgondopp innan jag gick och la mig. Magi att ha sjön så nära.  
 
herrang14
När jag hade sovit klart för dagen åkte jag och badade igen. Men nu vid kusten.  
 
herrang15
Iklädd min nya playsuit från Lisa Larson Second Hand.  
 
herrang16
 
herrang17
Efter ett mysigt samtal med en ny bekanskap som heter Alice, tog vi oss ett dopp i havet innan vi gjorde oss iordning för kvällens dans.
 
 
Tjing!
 
 
Translation: One day at Herräng Dance Camp. From the morning when I stopped dancing for the night and than a swim in the ocean in the afternoon after my sleep. 

Kommentarer
Postat av: Vicky

sån fin badoutfit. du ser ut som en karamell!

Svar: Åh! Haha, det gör man faktiskt. Som en randig polkagris! Jag ska till san fransisco om två veckor. Vore fint att ta en fika då eller så! Kram
Elsa Maria

2014-08-19 @ 16:53:19
URL: http://vickys.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0