Picnic with my babe!

 
För några veckor sen, när jag var hemma från Herräng mötte jag upp min vän Nancy för en picknick efter jobbet. Vi köpte med oss godsaker och rosa bubbel och satte oss sedan i Tantolunden i skuggan av ett träd. Det var olidligt varmt, men vad gjorde det när man hade så fint sällskap.
 
picknicknancy1
Den här pinglan alltså!
 
picknicknancy2
Vi dukade upp på filten och njöt av sommaren och varandras sällskap. 
 
picknicknancy3
Jag och Nancy har en förmåga att alltid prata spanska när vi ses. Ingen sammanhängande spanska direkt utan mer på skoj. Mi amor!
 
picknicknancy4
 
picknicknancy5
 
picknicknancy7
 
picnicknancy6
Såhär såg jag ut för dagen. I min rosa klänning från Lisa Larsson Second Hand och mitt blommiga hårband. Och så skorna från Swedish Hasbeens såklart. Vi tog polaroidbilder och hängde i parken till det var dags för dans på Chicago. En fin eftermiddag med en fin vän helt enkelt.
 
Tjing! 
 
 
Translation: A few weeks ago I met up with my dear friend Nancy for a picnic with pink sparkling wine and some other good stuff. 
 
 

Kommentarer
Postat av: karoline

Vilka jättefina bilder! Kul att springa på dig i lördags också, än fast det blev så kort! kram

Svar: Tack fina! Och detsamma! Himla mysigt tycker jag! Hur ser nästa vecka ut? Ska vi ta den där fikan vi pratat om? ;). Kramar!
Elsa Maria

2014-09-01 @ 18:55:24
URL: http://www.karolinesvintage.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0