Lucka 13: En bild ifrån ett avgörande ögonblick i år

 
 
gotland12
 
Hade lite svårt att komma på ett avgörande ögonblick i år. Men efter lite funderande väljer jag denna bild. Juni, tjugohundrafjorton. Jag är på Fårö med min mamma och har semester. Första gången på väldigt väldigt länge är jag helt ledig. I sex veckor i princip, ligger jag nästan lealös i sängen. Tröttheten tar över. Men. Jag har klarat denna termin av plugg och stress. Den terminen som jag aldrig trodde jag skulle klara. Jag, som aldrig varit en stjärna på att plugga klarar av det och jag gör det ändå ganska bra. Det är en bedrift för att vara mig. Så jag kan säga att detta var ett avgörande ögonblick. Jag hade gått halva utbildnignen och klarat den värsta terminen jag varit med om. Trots att det under mitten av våren var lite jobbigt privat och trots att jag samtidigt med plugg fixat att planera en bloppis så gick det. Det måste ändå vara ett avgörande ögonblivk tänker jag. Friheten som känns efteråt, men även tröttheten. Jag klarade det!
 
Känner att jag ligger lite efter men detta är lucka tretton i Emily Dahl's julkalender. Förhoppningsvis hinner jag ifatt till imorgon. Senare kommer lucka fjorton: En bild som du inte minns att du tagit. 
 
Tjing!
 
 
Translation: Part thirteen in Emily Dahl's Christmas calendar. A picture from a decisive moment this year. 

Kommentarer
Postat av: Lisen

Jag hade ingen aning om vad jag skulle skriva om men nu inspirerade du mig! Tack! <3

Svar: Ja, jag tyckte den var jättesvår! Men vad bra att jag inspirerade i alla fall! Puss
Elsa Maria

2014-12-15 @ 20:52:51
URL: http://absolutlisen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0