Lucka 14: En bild som du inte minns att du tagit.

 
 
 
 
 
 
Ingen av dessa bilder kan jag komma på att jag tagit. På Kerstin tar jag alldeles för många så jag minns inte vilka. Den på mig bara har jag tydligen tagit innan min närmsta väns bröllop. Hårfix var planen. Antar att jag försökte visa mitt ruffs till hår. Jag brukar oftast ha koll på mina bilder som jag tar men när de tas med mobilen blir de svårare att minnas eftersom man bara knäpper av lite snabbt. I jämförelse att man kanske mer planerar när det är med systemkameran. 
 
Snart kommer två till luckor:
 
Lucka 15: En bild på en person som får dig att skratta
Lucka 16: En selfie/ett självporträtt du tagit i år
 
Tjing!
 
 
Translation: Part fourteen in Emily Dahl's Christmas calendar. A picture you forgot you've taken.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0