Lucka 15: En bild på en person som får dig att skratta

 
 
 
valborg2
 
Den här personen alltså. Mathilda. Har känt henne i ett år nu. Vi går i samma klass. Och det är få som jag har skrattat så mycket med, det här året, som med henne. Vi skrattar oftast tills vi får ont i magen. Helst i skolan. Och det bästa är att man känner sig så rolig i hennes sällskap. Så typiskt att hon åker bort nästa termin. Vem ska jag nu skratta med?
 
Detta är del femton i Emily Dahl's julkalender. Känner att jag ligger lite efter men från och med lördag har jag jullov (om man nu kan kalla det så). Ska hemhem och vila upp mig hos katterna. Då. Då har jag mer tid att skriva. 
 
Godnatt!
 
 
Translation: Part fifteen in Emily Dahl's Christmas calendar. A picture of a person that makes you laugh.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0