Lucka 16: En selfie/ett självporträtt du tagit i år

 
 
smink9
 
En tar ju en del selfies per år. Men väljer en som jag tagit med min systemkamera. Tycker om att göra mig till på bild. Helst lite uppspärrade, galna ögon och en putande mun. Har du det? Bra! Då är det bara att plåta. Denna tog jag i våras någon gång när jag gjorde en sminkguide på mitt vardagssmink. Och som ni ser är rummet ostädat sådär som det blir på en vardag. 
 
Detta var alltså Lucka 16 i Emily Dahl's julkalender. Sakta men säkert knappar jag in på de luckor som återstår. Nästa är Lucka 17: En bild från i höstas som ger dig höstfeeling. Och efter det vankas 
 
Lucka 18: En bild på något fint du fått i år (present, mail, sms)
Lucka 19: En bild från din semester/ditt sommarlov
 
 
Nu säger jag godnatt på riktigt. Mer imorgon!
 
Tjing!
 
 
Translation: Part sixteen in Emily Dahl's Christmas calendar. A selfie you've taken this year. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0