Lucka 17: En bild från i höstas som ger dig höstfeeling.

 
 
slanten6
 
På landet. Att gå ut bland knastrande löv. Njuta av solen som sticker fram. Hoppa i lövhögarna. Det är höst för mig på alla sätt och vis. Gå all in och använda vinrött typ jämt. Helst med lite senapsgult till. Den här bilden är väldigt mycket höst för mig. Jag hade haft en stressig period i skolan och åkte hem till mina föräldrar för att bara vila, gosa med katterna och njuta av hösten. Tyvärr tyckte jag att den här hösten gick alldeles för fort. De färgglada löven försvann på ett kick. Helt plötsligt var det december och snart jul. Märkligt det där. Ibland känns hösten lång och ibland, som i år, gick det nästan för snabbt. 
 
Detta var Lucka 17 i Emily Dahl's julkalender. Nästa lucka är Lucka 18: En bild på något fint du fått i år (present, mail, sms).
 
Tjing!
 
 
Translation: Part seventeen in Emily Dahl's Christmas calendar. A picture from this fall that gives you a autumn feeling. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0