Lucka 18: En bild på något fint du fått i år (present, mail, sms)

 
 
 
 
 
Den här fina cykeln har jag fått i år av mina föräldrar. En för tidig julklapp. Perfekt vinröd, välbevarad 50-talare. Snacka om att jag är nöjd. Nu kommer jag cykla genom Stockholms gator. Swischa förbi som ett vinrött streck. På våren, då allt är ljust igen, kommer jag åka genom staden. Se mig om och lära mig mer om denna underbara plats. Det tycker jag är en alldeles ypperlig present. Och de vackra bilderna på min pärla har fina Jessica tagit. Det var nämligen av henne vi köpte den. 
 
Detta var Lucka 18 i Emily Dahl's julkalender. Snart ifatt. Puh! Nästa lucka är Lucka 19: En bild från din semester/ditt sommarlov.
 
 
Tjing! 
 
 
Translation: Part eighteen in Emily Dahl's Christmas calendar. A picture of something beautiful you've got this year (presents, e-mail, sms) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0