Lucka 5: En bild på dig som någon annan tagit

 
 
Dags för dagens lucka i Emily Dahl's  julkalender. En bild på mig som någon annan tagit. Jag kan liksom inte välja en bild så ni får några stycken. 
 
 
Vill istället för att bara visa en bild på mig, uppmärksamma en väldigt duktig fotograf som lyckats fånga mig på en hel del bilder under året som gått. Nämligen Emelie. Jag gillar att hon fångar mig i olika känslor och att hon är så himla grym på att redigera. Det är hon som har peppat mig till att fota mer och har lärt mig lite tips hur jag ska göra. Sånt ska uppmärksammas tycker jag. Puss!
 
 
 
Translation: Fifth part in Emily Dahl's Christmas calendar. A picture of you photographed by someone else. 

Kommentarer
Postat av: Isabella Lindquist

Haha åh den första bilden <3

Svar: Haha.. Visst är de fantastiska? Gillar ju att smyga in i små utrymmen. Tycker om den andra också då jag poserar som en riktig Napoleon ;)
Elsa Maria

2014-12-05 @ 22:33:42
URL: http://bellalindquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0