Lucka 7: En bild du tagit som du själv tycker mycket om

 
 
Okej, dags för dagens lucka i Emily Dahl's julkalender. En bild jag tagit som jag själv tycker mycket om. 
 
emmaklaragbg9
 
emmaklaragbg10
 
Nu blev det visst två stycken i alla fall. Bilderna tog jag i början av juni när jag var i Göteborg och hälsade på. Dels tycker jag så mycket om dem för att jag fått vara kreativ och estetisk med bilderna och leka med färger och ljus. Dels så tycker jag så mycket om hon på bilderna. Min vän Emma-Klara, som jag egentligen bara träffat tre gånger men det känns som vi har känt varandra hela livet. Min brevvän och nästan själsfrände. Hon som är superduktig på det hon gör och som inspirerar mig till tusen. Så det finns helt enkelt en massa anledningar till att jag tycker om dessa bilder. Det är liksom lite så jag vill att mina bilder ska se ut; drömska, ljusa, våriga i pasteller. 
 
Imorgon vaknas lucka numero åtta: En bild från i år som bäst beskriver din vardag

Tjingeling!
 
 
 
 Translation: Part seven in Emily Dahl's Christmas calendar. A picture you've taken that you also like a lot.   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0