Lucka 8: En bild från i år som bäst beskriver din vardag

 
 
Min vardag kan vara så varierad att det inte går att bara välja en bild. 
 
baka1
Denna bild får symbolisera att jag ofta på vardagarna prioriterar att umgås med mina vänner. Även när jag egentligen inte har tid. Denna bild är på fina Emelie.
 
smink10
Den här bilden är jag när jag fixar och fotar och sånt som hör min vardag till. Plus all vintage som jag använder. 
 
Bloppis19
En tredje del av min vardag är dansen. Ständigt denna dans. Jag kan liksom inte leva utan den. Måste. Bara. Fortsätta. Dansa.  
 
frukost1
Den fjärde delen är frukost. Gärna med vänner. Men frukosten är en stor del i min vardag. Jag brukar försöka komma upp i tid om dagarna för att få i mig en ordentlig frukost så jag klarar dagen. Men ska jag vara ärlig har jag ganska svårt för att komma upp på morgonen så här års.  
 
 
Alla dessa bilder ni hittills kikat på är helt klart en del av min vardag. Samt att jag sitter vid en dator eller i skolan mest hela dagarna. Men ska jag beskriva hur jag allt som oftast ser ut måste det bli nåt sånt här:
 
               
 
 
 
Under täcket, i sängen, kollandes på en tv-serie. Helst ska det finnas lite godis på sidan om. Det, det är vardag det!
 
 
Detta är en del i Emily Dahl's julkalender. Så himla rolig idé verkligen och nu kör hon för fjärde året. Heja heja! Imorgon vankas lucka 9: En bild från din arbetsplats/skola
 
Tjing!
 
 
Translation: Part eight in Emily Dahl's Christmas calendar. A picture that describes your everyday living.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0