4 x februarimusik

 
Februari är en månad av musik för mig. Tänkte därför dela med mig av lite listor av musik jag lyssnat på i februari under fyra år.
 
2011
Det här var under mitt andra år i Stockholm och jag tyckte inte om vintern. Jag kände mig ensam trots nytt jobb och en musikfolkhögskola. Det var året jag lyssnade mycket på Fleet Foxes. Här hittar ni listan. 
 
 
2012
Detta var året då jag inte alls mådde bra och lyssnade på musik för att glömma allt runt omkring. Jag var arg och ledsen och hatade kylan och ensamheten. Min stora längtan var att jag troligtvis skulle åka till New York. Listan hittar ni här
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilderna är från min pinterest.
 
 
2013
Nu börjar vi om tänkte jag och fick en massa musiktips från en ny vän. Jag längtade efter våren men trivdes helt ok med livet. Letade ny lägenhet och hade precis börjat studera och det kändes så bra. Detta årets lista kommer här
 
2014
Årets spellista är en blandning av gammalt och nytt. Peppning inför våren och en önskan om att vintern ska ta slut. Jag mår bra och lever. Månadens lista hittar ni här. Det är en blandning av allt möjligt. Från Veronica Maggio, Mumford and sons, Tallest man on earth till Håkan Hellström, Julia Lee och Linnea Henriksson. Min bästa blandning just nu. Och den fylls på med nya låtar när jag får inspiration. 
 
 
Februari är verkligen månaden av musik. Hoppas att ni, som jag, också njuter av musiken. 
 
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Fröken H

Många bra låtar! Skönt att höra att du mår bättre och trivs :)

Svar: Tack! Ja det finns många fina låtar att lyssna på en grå månad som denna..
Elsa Maria

2014-02-19 @ 20:10:07
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0