Crazy Catlady

 
 
Har jag sagt att jag älskar katter?
Det göra jag i alla fall. Jag är nog en sån där galen katt-tant. En äkta crazy catlady. Jag äger en katt, jag klappar alla katter jag ser och jag samlar på dem. 
 
Här är min egen lilla samling porslinskatter. 
 
Tycker att de passar in så bra i köket nu när det börjar bli vår. 
 
De får mig att sakna min kisse Kerstin enormt men samtidigt är det ju i alla fall några katter i närheten. Borde kanske snart gå en kattklapparrunda eller kanske hälsa på någon med katt så jag får min dos av katter. Som ni säkert vet så bor ju inte Kerstin hos mig just nu. Hon får ju inte bo i min lägenhet och jag saknar henne enormt. Men hon har det i alla fall bra hos mina föräldrar med de andra katterna. Så då får jag ta till dessa substitut. Dock är de inte alls lika gosiga, konstigt nog. 
 
 
Tjing!
 

Kommentarer
Postat av: Fröken H

De är ju bedårande men jag förstår om de inte kan ersätta en riktigt katt. Fast perfekt om man är pälsallergiker! ;)

Svar: Ja då är det alldeles utmärkt!
Elsa Maria

2014-02-24 @ 21:33:28
URL: http://modemanifest.blogspot.com
Postat av: Lisa

åhh de är så fina!

Svar: Tack! Ja jag är lite småkär i mina små älsklingar ;)
Elsa Maria

2014-02-25 @ 07:30:57
URL: http://retrolivetavlisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0