Instagramveckan. Parplypromenad till semlor.

 
 
Dags för förra veckans instagram i vanlig ordning. Om ni vill följa mig där är mitt namn @elsalisalarson precis som här. Vi kikar:
 
Började med att berätta om min söndagspromenad här på bloggen.  
 
I mitten av veckan kom min mamma och hälsade på. Vi åt crêpes och hade det bra. 
 
Insåg att håret alltid är fint när man ska gå och lägga sig.  
 
Det blev vår i mitt kök. 
 
Skrev om mode och konsumtion här på bloggen.  
 
La upp en nyfixad header.  
 
Igår såg jag ut som en pudel.  
 
Efter utkamningen blev det bättre.  
 
Bakade och åt semlor hemma hos Emelie. Omnomnom. 
 
Det var min vecka det. Hur har ni haft det?
 
Tjing!

Kommentarer
Postat av: emma

älskar headern! :)
min vecka 6 var ganska vanlig. arbete hemma på kontoret, en del möten och fotojobb, och så åkte jag på balettföreställning i Växjö. firade kusinen med middag och så fikaträff med ett gäng andra företagarkvinnor. fint! söndagskvällen spenderade jag och sambon hos grannarna med te!

Svar: Tack! Jag med ;). Det låter som en bra vecka! Kul att få höra lite om vad andra har för sig! Kram
Elsa Maria

2014-02-10 @ 15:46:30
URL: http://www.emmajansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0