Instagramveckan. Från mintdröm till katter.

 
 
Ursäkta denna lilla bloggtorka i helgen. Jag var helt slut och hade ingen inspiration alls. Jag kollade mest på serier och vilade mig under mitt duntäcke. Eller så dansade jag. En skön helg i alla fall. 
 
Senaste veckans instagram kommer här. Vill ni följa mig där är namnet @elsalisalarson
 
Visade en ny klänning i bästa färgen. 
 
När jag kommer innanför dörren är det första jag ser en bild på min och min roomie från i somras. 
 
Åt frukost på bästa Vurma. 
 
Träffade Diana och Sara som var på besök i Stockholm. 
 
Ritade mig och Kerstin på föreläsningen istället för att lyssna. 
 
Det blev Through Back Thursday och jag mindes en dag för fyra år sen när jag hälsade på min bästa Anna i Oslo. 
 
Åkte hem till Lisa och åt mat och myste. 
 
En söndag med frukost i sängen, städa och katter. 
 
Det var min vecka det. Hur har ni haft det i veckan?
 
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Mia - Fröken Dalarna

Vilka fina katter! <3

Ha en fin vecka! :)

Svar: Ja, jag är lite kär i dem ;).. Detsamma, kära du!
Elsa Maria

2014-02-24 @ 16:17:01
URL: http://byggmia.blogspot.se
Postat av: Fröken H

Vad fantastiskt duktig du är på att teckna :)

Svar: Men tack fina du!!
Elsa Maria

2014-02-24 @ 22:22:27
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0