It's all about the shoes

 
 
Vet inte riktigt om jag har visat dessa två par skor. Jag har i alla fall köpt båda på Vintagefabriken men från början kommer de från en kvinna som heter Sandra. Hon har perfekt skostorlek så att de passar mig som handen i handsken så jag kunde helt enkelt inte slita mig från dessa båda par. Båda inhandlades i höstas så jag har hunnit använda dem litegrann sen dess. Båda är ett par riktiga 40-talspjuks och jag är så glad att jag äntligen sprungit på fina vintageskor i min storlek. 
 
 
Dessa bruna är perfekta att dansa i och de sitter som en smäck. 
 
 
Dessa svarta är så himla fina. Dock sitter de lite lite obekvämt men det struntar jag i. Vill man vara fin får man lida pin, tänker jag. 
 
Tjing!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0