Lilla My, Snorkfröken och jag

 
 
Jag har en liten förkärlek till Mumin och alla hans medkaraktärer. Tove Jansson är ju fantastisk som författare (tips, läs Sommarboken) så då kan man ju bara inte låta bli att fylla hyllorna hemma med muminfigurer. Mitt senaste inköp är dessa två anteckningsböcker som jag köpte på Pocketshop. Just nu har de Muminveckor eller vad man ska säga. De säljer både koppar, anteckningsböcker och vanliga böcker. Kul, tycker jag!
 
 
 
Den här kändes så jag eftersom jag är en liten Lilla My ibland. Har tänkt att på någon maskerad borde jag klä ut mig till henne.  
 
 
Sen har vi ju alla muggar jag lyckats samla på mig hittlills. De är faktiskt inte nyinköpta utan fick de senaste i julklapp. Som ni märker har jag fastnat i en färgkombination men de är grymt fina tillsammans, eller hur? 
 
 
Tjing!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0