Lunchtips.

 
 
Kikade in på Julias blogg för några veckor sen och hittade ett recept som jag tänkte att jag var tvungen att prova. Det är alltid roligt att hitta nya vegetariska recept eftersom man ofta fastnar och gör samma mat varje vecka. 
 
Så, jag tog fram dessa godsaker.
 
För att helt enkelt skapa en halloumiburgare.  
 
 
 
I har jag alltså bladspenat, avokado, tomat, gurka och halloumi. Kryddade lite med örtsalt. En ny favoritlunch, helt klart. Det är enkelt att göra och går snabbt om man inte har så mycket tid. Perfekt för en stressad tjej som jag. 
 
 
Tjing!
 
 

Kommentarer
Postat av: ctinas

Åh! Ser så himla gott ut! Har sportlov så det kanske blir en sådan för mig till lunch :D

Svar: Ja! Hoppas det smakade bra! Och att du hade ett fint sportlov!
Elsa Maria

2014-02-25 @ 11:00:30
URL: http://ctinasunnegardh.blogg.se/
Postat av: Jenny Olofsson

Ser otroligt gott ut!

Svar: Det är det! :)
Elsa Maria

Postat av: Fred

"som jag"

Svar: Ja ja. Lätt hänt i ett stressat skede. Måste man vara så petig? ^^
Elsa Maria

2014-03-04 @ 22:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0