Randigt vintage och en rosett med bollar

 
 
Åh! Jag måste ju visa att jag är klar med min halsduk jag började på under stickkursen på Vintagefabriken med Majas Manufaktur för två veckor sen. Såhär blev den:
 
Jag valde en mintfärgad och en gammelrosa ton i min halsduk. Pastelligt och bra, tänkte jag.
 
Igår när jag jobbade fäste jag de sista trådarna. Jag brukar annars ta så lång tid på mig att bli klar. MEn denna gång tänkte jag att jag skulle vara snabb.
 
 
 
Vad tycks?
 
 
Sen måste jag såklart visa denna söta lilla fluga med bollar som jag gjorde på kursen. Jag har nästan haft den varje dag sen sist. Ursöt! 
 
Nu är jag sugen på att sticka mer. Vad ska jag hitta på? 
 
Tjing!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0