En kvällslista.


Tänkte att det var dags för en kvällslista. Hittade den hos Emelie

 

Hur såg du ut för prick ett år sedan?

 

Då såg jag ut ungefär såhär. 
 
 

När vaknade du imorse?
Halv nio ungefär och insåg att jag då försovit mig på en och en halv timme.

 

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Neeeeeeej! Jag har försovit mig! Kaos och panik!

 

Har du ringt någon idag, vem och vad sa ni?

Jag bytte nr idag med en vän från gymnasiet så jag ringde till honom i en signal. Däremot ringde Linda och Urban till mig idag och sa att de sökte Pål. Spännande..

 

Vilket humör är du på?

Har varit lite borta idag på grund av min försovning men åt en ljuvlig frukost på ett café tillslut och då blev det lite bättre. Hade även en rolig föreläsning vilket fick mig på bra humör. Avslutade kvällen med dans och det blir man alltid glad av. Dock fortfarane lite virrig från imorse. 

 

Har du ont någonstans?

Njae, kanske lite i huvudet.

 

 
 

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?

En smoothie kanske. Eller Bridge, fast det äter jag just nu.

 

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Hm, kan det möjligtvis varit lunarstorm. Tror minsann det. Hette nog det fenomenala namnet Snuttiselsa. 

 

Vad ska du göra ikväll?

Bada och kolla på Mad Men. Och så läsa lite i en bok till skolan imorgon. 

 

Vilken är den första låten du sätter på idag?

Alexi Murdoch – Some Day Soon eller kanske Mumford & Sons – Hopeless Wanderer. Tipsen från gårdagens samtal med bror min. 

 

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

Jag köpte godis i skolan.. Oops!

 

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?

Jag satt säkert och kollade på några avsnitt Downton Abbey fast jag var tvungen att plugga.

 

 

Vad har du på dig idag?

Idag hade jag på mig en vit klänning med snöflingor på. Passande tyckte jag. Till det en vinröd basker. Bilden är från julen 2012 då jag och bröderna poserar framför julgranen. 

 

Och helgen då, hur blir det med den?

På lördag ska jag jobba på Vintagefabriken så då får ni komma och hälsa på. På söndag ska jag vila och kanske ta en liten fotorunda i snön.

 

 

Tjing och godnatt!

 


Kommentarer
Postat av: Fanny

Oh, Mad Men är bästa serien!

Svar: Eller hur? Såå bra! Längtar till nya säsongen :)
Elsa Maria

2014-01-31 @ 21:10:47
URL: http://fannylovisa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0