Instagramveckan.

 
Ursäkta det dåliga bloggandet de senaste dagarna. Har levt lite istället. Är tillbaka i Stockholm efter fem dagar på slätten. Har hunnit dansa i helgen så att jag sträckte mitt lår. Och så har jag varit i pysslartagen. I alla fall tycker jag att vi kikar på veckans instagram. Om man vill följa heter jag @elsalisalarson. Vi kikar:
 
 
Var som sagt hemma hos mina föräldrar. Det kom en massa snö och jag gick promenader och åkte pulka. 
 
Huset där jag växt upp. 
 
Mina nya rådjur som jag visade här på bloggen. 
 
Tillbaka i Stockholm och stickkurs på Vintagefabriken. Återkommer om det.  
 
Var sen hemma hos fina Emelie där hon hjälpte mig med bloggen litegrann. Har ni märkt att vi har fixat till den lite med lite småfix? Jag är väldigt nöjd i alla fall. 
 
Hur har ni haft det i veckan? 
 
Tjing! 
 
 
 
Translation: Last weeks instagram. From now on you can google-translate my text by using the widget in the side border. ------------>
 

Kommentarer
Postat av: Katarina Wohlfart

Fint hus och söta rådjur.:)

Svar: Tack! :)
Elsa Maria

2014-01-21 @ 22:58:36
URL: http://katarinawohlfart.wordpress.com
Postat av: emma

åh rådjurstavlan! köpte en liknande på loppis, samma rådjur men min bakgrund är vit. sydde nyss en kudde av dem!

Svar: Men åh! Det låter ju hur fint som helst. Min var en tavla från början så det var bara att sätta upp den!
Elsa Maria

2014-01-27 @ 14:49:33
URL: http://www.emmajansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0