Ledigheten.

 
 
 
 
Post hemtenta, pre ny kurs. Vad passar då bäst om inte att åka hem till slätten och vila upp sig. På riktigt. Var ju sjuk under jul så visst, jag vilade men bara det där med att bara vara och att gosa med min fina fina Kerstin. Har tänkt att leka i snön (om den ligger kvar där, men det hoppas vi), brodera, läsa en bok, se filmer, träffa vänner eller spela piano. SItter just nu på tåget som tar mig hemhem. Har ni några tips på avkoppling? 
 
Tjing!
 
 
 
Translation: Right now I'm sitting on the train that takes me home to my parents. Time for some holiday. To play in the snow, cuddle with my baby cat Kerstin, embroider, read a book, watch movies, get together with some old friends and maybe play piano. What do you do for relaxing?

Kommentarer
Postat av: Anna J

Hej! Tittar ofta in i din fina blogg men har aldrig kommenterat men nu kan jag inte låta bli. Jag har ett tips på avkoppling till dig: baka småkakor typ schackrutor och hallongrottor och bjud nära och kära på. Ha en skön ledighet!

Svar: Vad fint att du skrev. Kul att du hittat hit! Åh! Väldigt bra tips. Ska nog verkligen ta och baka lite här. Det är ju så välfyllt i skåpen också så då är det bara att ta för sig ;). Tack tack!
Elsa Maria

2014-01-12 @ 20:53:39
Postat av: Emelie

Åh men vad mysigt! Jag har tentavecka nu och har de där fria dagarna nästa helg, längtar efter ledighet utan pluggångest!

2014-01-13 @ 00:36:28
URL: http://unvelo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0