Pysselkväll med en cykel.

 
 
I söndags, efter en dag med stickning åkte jag till Emelie som driver bloggen Un vélo. Vi skulle ha pysselkväll tänkte vi. 
 
Jag var helt slut efter allt stickande men fortsatte lite på det ändå. Emelie var det mer fart på. 
 
Fina Emelie alltså.  
 
Jag började också fixa med att göra egna anteckningsböcker och slå in dem i fint papper jag har köpt i Paris.  
 
Emelie klädde en anteckningsbok med en karta.  
 
Kvällen avslutades med att jag fick lite hjälp med småfix på bloggen och finfika med chokladbollar. Nom nom! 
 
Puss!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny Olofsson

åh så mysigt det ser ut! älskar att pyssla

Svar: Ja, det är det bästa!
Elsa Maria

Postat av: Matilda

så mysigt det ser ut!

Svar: Det var det! :)
Elsa Maria

2014-01-26 @ 21:24:37
URL: http://wishesandstars.se/blogg
Postat av: Linda

Åh så smart med att klä in böckerna! Det gjorde man ju på skolan. Smart och fint! Speciellt med gammalt fint papper!

Svar: Precis! Man blir alltid lite gladare av roliga anteckningsböcker!
Elsa Maria

2014-01-31 @ 07:19:58
URL: http://misslindylee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0