Söndag med bloggfika

 
 
I söndags tog jag mig till Midsommarkransen efter jobb och loppis för en bloggfika. 
 
Vi samlades på Vintagefabriken för fika, samtal, skratt, idésprutande och pepp. Där var bland annat Absolut-Lisen, Karoline, Johanna, Min mormors vind-Caroline, Un vélo-Emelie, En blommig tekopp-Emelie, Elsa, Jessica och Annika
 
Fina Emelie var med och drog i trådarna för att detta skulle bli av. 
 
Emma bjöd in oss till fabriken. 
 
Det fikades för fullt med goda kladdkakemuffins, som Emelie gjort. Och så kakor och polkagrisar såklart. 
 
Senare kom även Nio till fem-Sandra förbi. Här lyssnar Lisen, Sandra, Emma, Johanna och Caroline på det som de på andra sidan bordet diskuterar. 
 
Dessa två hade likadana kläder på sig. En röd och en blå. 
 
Så söta så. 
 
Caroline gick runt och kikade på alla fina saker i fabriken. 
 
Jag såg ut såhär, dagen till ära. 
 
 
Det var en fantastisk eftermiddag med fina människor. Mer vintagepepp, eller vad säger ni?
 
 
Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0