Herr o Fru Roos

 
Just nu befinner jag mig i Östergötland igen för att vara med på ett läger som ledare. Det är alltid roligt att leka hela dagarna med en massa kids. Har varit med på lägret sen jag var liten. Men jag har ju massor bilder att visa från diverse saker som jag bara inte hunnit med för att livet kommit emellan. Men vi tar en dag i taget och i den takt man orkar på sommaren. Man måste ju få vara ledig också.
 
För ungefär tre veckor gifte sig min bästa kompis från barndomen, Emelie, med sin Samuel. Har redan hunnit visa vad jag hade på mig och hur jag dekorerade deras fest. Men nu är det dags för att kika på hur de såg ut. Vackra Herr och Fru Roos. 
 
 
herrofruroos1
De gick in till världens vackraste och maffigaste musik och såg helt fantastiska ut. 
 
herrofruroos2
 
herrofruroos3
 
herrofruroos4
 
herrofruroos5
 
herrofruroos6
Efteråt firade vi dem på trappan utanför kyrkan innan vi åkte mot festen. 
 
herrofruroos7
 
herrofruroos8
 
herrofruroos9
Sen anlände de till festen i en fin bil.
 
herrofruroos10
 
herrofruroos11
 
Kvällen avslutades med tårta och dans. Tänk vilken dag och kväll. Det var så underbart vackert och de var så fina. Tack, kära ni, för att jag fick vara en del av er dag! 
 
Puss!
 
 
Translation: My childhoodfriend's wedding. Mr and Mrs Roos (Rose). A beautiful day and a lovely evening. And I'm so thankful to have been a part of it. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fröken H

Så fina de var!

2014-07-09 @ 21:42:10
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0