Sommarlov - Gotland och Fårö, del tre

 
O'hoj därute i sommarvärmen! 
 
Hur har ni det? Det känns som så längesen. Jag tog visst lite sommarlov minsann. Har hunnit jobba en vecka efter jag var på Herräng Dance Camp och åkte sen tillbaka dit i fredags för att dansa lite till. Men nu, tillbaka till vardagen och jobb. I alla fall en vecka till för sen bär det av på äventyr igen. I alla fall så tänkte jag att det var dags att visa vad jag gjorde min näst sista dag på Fårö när jag var där för över en månad sen. 
 
gotland19
Det var kyligt och man behövde jacka. Men det hindrade inte mig från att hoppa.  
 
gotland20
Vi besökte den nordligaste fyren på Fårö.  
 
gotland21
Fina Mammi! 
 
gotland22
Sen tog vi oss en lunchcrêpe på Crêperi Tati. Man måste ju äta där flera gånger liksom.  
 
gotland23
 
gotland24
 
gotland25
Vi hade bestämt oss att idag var det stranden som gällde. Trots lite kyla och blåst så var det bara så. Jag hade mammas hemsydda kjol från 70-talet och min playsuit från asos.com. Och så min sjömanskeps också såklart.  
 
gotland26
Jag försökte peppa till mig för jag skulle minsann bada i havet trots kyla.  
 
gotland27
Skepp o'hoj! 
 
gotland28
Det var iskallt men jag skulle bara i. Har jag väl bestämt mig så. 
 
gotland29
Det blev ett snabbdopp och sen upp igen. Men jag gjorde det!
 
Mina tidigare inlägg om Fårö hittar ni här och här.
 
Ska bli lite bättre på att uppdatera men det är så skönt att ta sommarlov och vila upp sig ordentligt. Och leva. Men först tillbaka till vardagen. Mot jobbet!
 
Tjing! 
 
 
Translation: My third day at the best of islands, Fårö. 
 

Kommentarer
Postat av: Lisen

Dör så fin den där kjolen var!

Svar: Visst är den härlig? Det är mammas gamla som hon sydde på 70-talet. Jag fullkomligt älskar den!
Elsa Maria

2014-07-31 @ 20:12:31
URL: http://absolutlisen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0