Instagramveckan. Rabarber, Håkan och Göteborg.

 
 
Nu är jag hemma i Stockholm igen men det blir inte för en lång stund. Åker till Linköping igen imorgon för att fixa inför min barndomsväns bröllop som är på lördag. Jag ska nämligen dekorera så det är en del att göra. I alla fall tänkte jag att det var dags för instagramveckan tills jag har hunnit redigera mina bilder. Vi kikar:
 
Åt en magisk rabarberpaj på ett nytt fat. 
 
Var på klassfest eller snarare jacuzzifest. Så nice!
 
Såg rådjur där jag bor. 
 
Sa godmorgon till nejlikorna och farmor. 
 
Packade för Göteborg.
 
Tog Blå tåget ner mot den västra sidan. 
 
Jag fick inte kasta ut saker som kan vålla någon skada eller brand. Men allt annat fick jag kasta. 
 
Det var från början en film där jag njuter av min tågresa. Det var Cava, en bok, en bar och en pianist. Kan det bi bättre?
 
Dags för Håka Hellström med dessa vackra brudar! Peppen!
 
Det var så galet mycket folk och vilken känsla alltså. Wow!
 
Jag hade de bästa kompanjonerna på konserten. Mina instagramvänner Elin, Alma och Emma. 
 
Det går knappt att beskriva konserten i ord. 
 
Jag njöt av varje sekund och sjöng med tills rösten inte orkade mer. 
 
Filmade även lite så om ni vill se klippen går ni gå in på min instagram. 
 
På söndagen vaknade jag bredvid den här hårbollen. 
 
Och sen åkte jag in till stan för att träffa den här vackra skapelsen. Mer om det kommer en annan dag. 
 
Och just det. Vill ni följa mig på insta heter jag precis som här @elsalisalarson
Tjing!
 
 
 
 
Translation: My latest week through instagram. If you want to follow my name is @elsalisalarson
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0