Lördag i Göteborg.

 
Förra helgen åkte jag till Göteborg som ni kanske minns. Hälsade på dessa två bland annat. Min kusin Frida och min Anna som jag inte sett på typ ett år. Vi tog en sväng på stan och satte oss i solen för att äta glass.
 
annaofrida
 
På kvällen var det dags för konsert. Och inte vilken konsert som helst utan Håkan Hellström. Och jag var inte ensam. Det var ca 70 000 på plats. Men när jag kom till ingången av Ullevi blev jag stoppad och fick inte ta med min kamera in. Så den fick snällt ligga i bilen och vänta på mig. Dock fick jag med mig mobilen och kunde filma några korta snuttar. Alltså, vilken känsla att vara där och dela stunden med fina instagramvänner, Elin, Emma och Alma. Det var magi från första tonerna som ljöd över Ullevi. 
 
 

Håkan Hellström på Ullevi from Elsa Maria Axelsson on Vimeo.

 
 
 

Håkan Hellström sjunger Kom igen Lena from Elsa Maria Axelsson on Vimeo.

 
Tjing!
 
 
 
 
Translation: Last weekend I was in Gothenburg to visit friends and go to a concert with Håkan Hellström. It was like magic!
 
Trackback
RSS 2.0