Knäckisar i paket.

 
 
För ett tag sen fick jag ett mail från Leksands knäckebröd. De ville att jag skulle smaka deras nya knäckebröd. Och klart jag ville det eftersom jag älskar knäckebröd. Om det är något bröd jag köper är det just knäckebröd och att då få det hemskickat i en låda är ju bara för bra. 
 
 
 
 
 
Leksands knäckebröd har precis lanserat en nytt och kompletterande knäcke till deras fäbodsserie. Det är bakat med dinkel och andra svenska råvaror. Jag har inte kunnat sluta äta det sen jag fick det. Det är så himla gott. Så har ni inte smakat så tycker jag ni ska göra det om ni är knäckeälskare som jag. 
 
Tjingeling!
 
 
Translation: I've got some crispbread in the mail. It's a new one from Leksands Knäckebröd. So good!
 

Kommentarer
Postat av: Linn Carlson | Vardagskonstnär

åh va mysigt och vilka fina bilder!

Svar: Ja, hur bra som helst. Tack snälla!
Elsa Maria

2014-03-19 @ 11:12:09
URL: http://leyni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0