Skrivkärlek.

 
 
Jag vet inte om ni förstått det här men jag har fått lite dille på anteckningsböcker. Kan. Inte. Sluta. Köpa. 
 
 
Två av mina senaste böcker. Den stora är från Papercut och den lilla hittade jag på Akademibokhandeln när jag var i Linköping sist. 
 
Dessa två är så fantastiska. Pocketshop sålde dem förut (kanske finns det kvar några i någon butik). Det är gamla bokomslag från 30-talet av deckarromaner. Köpte dessa strax efter jul. Tycker att det är extra kul med den ena eftersom min kära kusin heter just Emma Smith. Passande va?
 
Så lite mer skrivkärlek till folket!
Puss!
 
 
Translation: As you already may know I have a crush on notebooks. Can. Not. Stop. Buying. These are a few of my latest ones. More notebooks to the people!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0