Våruppror!

 
Jag hakar på Emmas fantastiska våruppror som ni kan läsa mer om här och här. Älskar att klä mig somrigt! Det är det bästa! Idag klär jag mig i en av mina finaste sommardrömmar och känner mig fin för idag är det inte vilken dag som helst. Idag är dagen då min kära mormor fyller 90 ( ! ) år. Det är helt sjukt vilket långt och innehållsrikt liv hon har haft. Hon är en av mina stora förebilder och hon är världens sötaste. Ska strax bege mig till festen men först, min bästa vår/sommaroutfit: 
 
 
 
 
 
Självklart ville Kerstin vara med! Eller nja, jag kanske tvingade henne lite. Det är typ första gången hon är ute så hon vill ju inte direkt kolla in i kameran.
 
 
 
 
 
Jag gör uppror i den här klänningen som jag köpt på Vintagefabriken av just Emma och mina älskade, vinröda Swedish Hasbeens. Nu är våren här och snart kommer sommaren, låt oss göra uppror!
 
Tjing!
 
 
Translation: Let´s make an upprising because it's springtime!
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilka fina bilder på dig och Kerstin! Dom får du nog ta och rama in :)

Svar: Det får jag nog ;)
Elsa Maria

2014-03-31 @ 17:08:01
URL: http://minmormorsvind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0