Vintagefabriken 1 år!

 
Hej och sorry för den lilla bloggtorkan. Har haft fullt upp med skolan och en förkylning så jag har inte alls hunnit med att fixa med de bilder jag vill visa. Har ju hänt en hel del den senaste tiden. Tänkte i alla fall att vi kunde börja med att kika på hur det såg ut i fredags när Vintagefabriken firade ett år. 
 
 
vintagefabriken1ar1
Började hela kvällen med att åka hem till Emelie för en drink gjord på äppeljuice, ingefära, mynta och vit rom. Så himla god! 
 
 
vintagefabriken1ar2
Väl framme på fabriken möttes jag av mopsen Melwin. Hur söt?
 
 
vintagefabriken1ar3
Efter det mötte jag Sofia som var delaktig i att göra sötsakerna till kvällen.  
 
 
vintagefabriken1ar4
På ett bord stod deras böcker redo att köpas.  
 
 
vintagefabriken1ar5
Alltid lika fina John och Emma.  
 
 
vintagefabriken1ar6
Sötsaksbuffén som aldrig ville ta slut.  
 
 
vintagefabriken1ar7
Sofia hade bakat dessa små cirkuscupcakes bland annat.
 
 
vintagefabriken1ar8
Lyckades fånga en aningens suddig bild på Isabelle
 
 
vintagefabriken1ar9
Vi bjöds även på dryck i vackra glas och gick sen och fyllde på under kvällen så vi höll oss i form.  
 
 
vintagefabriken1ar10
 Jessica var även där och var så himla söt i håret. 
 
 
vintagefabriken1ar11
Träffade även detta charmtroll vid namn Chaplin och hans båda föräldrar, Linda och David.  
 
 
vintagefabriken1ar12
Lyckades fånga in Lisen som stod mitt i vimlet.  
 
 
vintagefabriken1ar13
Även denna kloka och vackra människa var där. Dösnygga Emelie!
 
 
vintagefabriken1ar14
Lisen fick sen stå modell vod brudklänningen utan allt annat folk på bild.  
 
 
vintagefabriken1ar16
Emelie lyckades även hon fastna på min lins. En bra brud det där alltså! 
 
 
vintagefabriken1ar15
Självklart måste ju huvudpersonerna för dagen också fångas på bild. Dessa tre, Emma, Louise och Linda, som kämpat under Vintagefabrikens första år och som lyckats med det många bara drömmer om att lyckas med. Dessa fina personer som är så peppande och uppmuntrande och som låter alla synas och få ta plats i deras lilla fabrik. Tack för det här året, kära ni! 
 
 
Efter detta kalas drog jag vidare till Sugar Hill men de bilderna får bli vid ett senare tillfälle. 
 
Tjing! 
 
 
Translation: The best shop Vintagefabriken turned one this last friday and there was a big party with sweets, drinks and lovely people. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisen

Åh! Fina bilderna blev!

Svar: Det är du som är fin! <3
Elsa Maria

2014-05-15 @ 21:15:24
URL: http://absolutlisen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0