En swingkatt i Amerikatt.

 
Godkväll för mig, godmorgon för er. Ja, för er som inte visste det så befinner jag mig i Kalifornien just nu. I San Diego närmare bestämt. Dock åker vi norrut imorgon/idag mot LA och sen vidare mot San Francisco. 
 
 
birthday
 
 
Och igår (eller idag eftersom det fortfarande är tio minuter kvar) fyllde/fyller jag år. Det har varit en fin dag fylld av vattendjur på Sea World och två Vintagebutiker i San Diego. Har redan shoppat upp det mesta av mina pengar. Men så värt det. Så märkligt att fira födelsedagen någon annanstans än hemma men helt klart godkänt. Jag har haft en toppendag med min familj. 
 
Min outfit för dagen bestod av en rosa blus som jag köpte på loppis dagen innan jag åkte hit, en rosa kjol från VIntagefabriken och mina Swedish Hasbeens. Plus hatten från Lindex också såklart. Fick dock byta om efter halva dagen. Så sjukt varmt här alltså. Vi kom den varmaste veckan på året. Men det är sommar igen, underbart!
 
Tjing! 
 
 
Translation: It was my birthday yesterday/today and I celabrated it at Sea World and by shopping vintage in San Diego, California. A lovely day with my family!
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hatten var ju alldeles magiskt fin! Hoppas att du njuter av solskenet, och lagrar på ordentligt så att du har under hela svenska vintern :)

Svar: Tack så mycket! Det är skönt att ha en hatt i solen och den är precis perfekt. Jag njuter så mycket jag kan och ska leva på detta länge! :)
Elsa Maria

2014-09-18 @ 18:34:49
URL: http://lovlilett.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0